09 de juny 2013

Sentiment




Mai he explorat el teu cos, ni he estat als teus braços.
Mai ens hem besat i, no obstant, conec els teus llavis, perfectes,
de somriure obert i franc.
Mai he escoltat la teva veu, ni tu la meva,
però conec les teves paraules, tendres, eròtiques, divertides, sinceres...
Jo crec en tu.

Quan tanco els ulls et veig, et sento amb mi com una presència
que m'omple el cor i m'il·lumina la mirada,
sento els teus dits lliscant lleugerament per la meva esquena,
sento el teu escalf
i els teus llavis, perfectes, fregant subtilment el meu coll
i com m’agrada, i com m’agrada abraçar-te!
Sentir el contacte del meu pit contra el teu, fosos en un de sol.

Amic meu, a pesar de l'adversitat i la distància,
per sempre, formaràs part de mi.



Per a M.P.

1 comentari:

María Diez ha dit...

Una dedicatoria muy sentida. Bonita foto y precioso texto.
Un abrazo